Over Ons


There is no letter I in the word TEAM.



Michiel Cobben - initiatiefnemer  

In de periode tussen 1997 en 2011 sprak ik, als oprichter en eigenaar van een werving- en selectiebureau voor salesposities, zeker tienduizend mensen die in Nederland in een sales functie werkten. Ik probeerde, in opdracht van multinationals tot hele kleine bedrijven, in te schatten hoe succesvol die mensen zouden zijn in een nog zwaardere commerciële rol. Met de beste collega's van Nederland, met psychologen, consultants en directies bogen we ons over de vraag: wie heeft het en wie niet?

Deze ervaring wil ik inzetten om bedrijven te laten inzien dat sales de drijvende kracht achter de verbetering van hun prestaties is of moet zijn.






John van der Veld - Associate

Na diverse posities bij o.a. Markon en in nationale en internationale marketing, sales en directie-functies  bij o.a. 3M en Ergotron werk ik al enkele jaren samen met Michiel Cobben aan het verbeteren van de salesprestatie's van bedrijven. Ik heb aantoonbare resultaten bereikt met commerciële performance verbetering en het is mijn passie om mensen en organisaties te helpen hun optimale productiviteit te realiseren, resulterend in meer omzet, meer winst en zicht op een mooie toekomst voor de ondernemer.

  


Arno van Thuijl - Associate



Met een "getting things done" mentaliteit help ik regelmatig bedrijven op tijdelijke basis met sales. Met mijn veelzijdige commerciële ervaring lever ik altijd met succes toegevoegde waarde aan opdrachtgevers. In het verleden o.a. bij Danone, Nutricia en Iglo. Nu werk ik met veel plezier met Michiel Cobben en zijn team aan de ontwikkeling en implementatie van een salestraject bij een wereldmarktleider in de FMCG.


Kees Mol - Associate

Als sales coach concentreer ik me op de professionalisering en coaching van salesteams, een logisch gevolg van de omzetgroei die elk bedrijf nastreeft. Mijn specialisme is Lean Selling waarmee ik me richt op het effectiever en efficienter inzetten van de salesforce, met oog voor de waarde(n) van een merk. Lean selling en de gunfactor zijn complementair, omdat hiermee zowel de efficiency van sales processen als persoonlijke inzet en gunning van de salesforce wordt verbeterd.